Hűségpont gyűjtés
Ha bejelentkezve vásárolsz nálunk, a teljesített rendelést követően hűségpontokat adunk vissza, amiket teljes egészében levásárolhatsz a következő rendelésednél.
Minél aktívabb törzsvásárló vagy, annál több levásárolható pontot kapsz. Minden egyes terméknél láthatod, hogy az adott termék után mennyi hűségpont jár.
Négy lépcsőben jutalmazzuk törzsvásárlóinkat:
-5%
állandó kedvezmény
Vásárló
Feltétel:
Vásárlás bejelentkezve
-10%
állandó kedvezmény
Bronz fokozat
Feltétel:
10 db teljesített rendelés
-15%
állandó kedvezmény
Ezüst fokozat
Feltétel:
20 db teljesített rendelés
-20%
állandó kedvezmény
Arany fokozat
Feltétel:
30 db teljesített rendelés
- Az előző vásárlásod után kapott hűségpontokat a későbbi vásárlásaid folyamán bármikor beválthatod. Amennyiben rendelkezésre áll, a rendszer magától javaslatot tesz a hűségpontok beváltására a Kosár oldalon.
- A hűségpontokat vásárlástól számított 90 napig tudod felhasználni, utána a rendszer automatikusan törli azokat a fiókodból.
- *A hűségpontok a termék(ek) bruttó végösszegéből kalkulálódnak. A postaköltség, illetve az utánvét kezelési költség után nem írunk jóvá hűségpontokat és nem fizethetők hűségpontokból.
- A hűségpontok más kedvezményekkel és akciókkal nem vonhatók össze.
- Akciós termékek vásárlása esetén nem íródnak jóvá hűségpontok a felhasználó fiókjában.
- A hűségpontok kézpénzben nem kaphatóak meg.
- Azok a különálló rendelések, melyek ugyanarra a napra, azonos néven és azonos címre szólnak, nem áll módunkban külön rendelésként kezelni. A rendszer kijátszására irányuló cselekvéseket a PetChef belső elbírálás alapján szankciókkal sújtja és a felhasználó eddig elért vásárlói fokozatait automatikusan törölheti.
- 1 pont = 1 Forint. Ez alapján a legközelebbi vásárláskor a korábban összegyűjtött pontokat le tudod vonni a végösszegből.
- A rendszer automatikusan magasabb szintre léptet, ha a leadott rendelések száma eléri a következő fokozathoz tartozó rendelésszámot. Az aktuális besorolást a felhasználóneved alatt találod.
- A hűségpontokat csak abban az esetben tudjuk nyilvántartani, ha regisztrálva vásárolsz, mindig ugyanazzal az email címmel. Regisztráció nélküli vásárlás esetén sajnos nem tudunk hűségpontot adni és utólagos jóváírásra sincs lehetőség.